Partneři
Profil společnosti PepsiAmericas
General Bottlers ČR s.r.o. je součástí nadnárodní společnosti PepsiAmericas a vyrábí a distribuuje nealkoholické nápoje mezinárodních značek - Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew, Schweppes, Canada Dry, Dr Pepper, Lipton Ice Tea, Adrenaline Rush, Gatorade - a od roku 2000 také široké portfolio značky TOMA. Prodáváme širokou škálu nápojů: sycené limonády, džusy, ledové čaje, energy drinky, stolní a minerální vody v různých baleních. Od roku 2004 jsou součástí sortimentu i bramborové lupínky Lay´s.
Cílem společnosti je výroba, prodej a distribuce kvalitních nealkoholických nápojů a slaných pochutin, uspokojujících potřeby a požadavky spotřebitelů v České republice.
Podnikatelská strategie je založena na vysoce kvalitních produktech, odborně připravených zaměstnancích na všech úrovních a moderním, výkonném systému výroby, prodeje, distribuce a marketingu.
PepsiAmericas vyrábí a prodává více než 100 různých příchutí a značek více než 122 milionům spotřebitelů ve Spojených státech amerických, Karibské oblasti a ve střední Evropě. Společnost General Bottlers ČR je součástí divize Střední Evropa (Central Europe Group), která zahrnuje Českou republiku, Slovenskou republiku, Maďarsko a Polsko.
A ještě pár zajímavostí o Pepsi:
- nápoj vynalezl v roce 1898 lékárník Carl Bradham původně jako medicínu proti nechutenství (dispepsii), v roce 1903 si pak nechal značku Pepsi Cola registrovat
- název pochází ze dvou základních složek nápoje - pepsinu a kolových oříšků
- první Pepsi v plechovce byla vyrobena v roce 1948
- jako nejoblíbenější nápoj inspirovala Elvise Presleyho a skladatele Ottise Blackwella k písni All Shook Up
- reklamní spot Pronásledování s Michaelem Jacksonem, natočený v roce 1988, se stal nejsledovanější reklamou v historii
- v roce 1996 byla plechovka Pepsi vypuštěna z kosmické stanice Mir do volného vesmíru
- v roce 1973 se Pepsi Cola začala licenčně vyrábět v tehdejším Československu
Mediální partneři
Deník Blesk
Deník Blesk je barevný celostátní deník nové doby nevyhýbající se žádným tématům a přinášející přehledné aktuální zpravodajství, zajímavosti a senzace z domova i ze světa doplněné rozsáhlým obrazovým materiálem. Vychází v 6 regionálních mutacích (Praha, Praha a střední Čechy, Čechy, severní Čechy, jižní Morava a severní Morava).
Vydavatelem Blesku se společnost Ringier ČR.
Ringier ČR je stoprocentně vlastněn švýcarským mediálním koncernem Ringier AG.
Společnost Ringier ČR, a.s., je jedním z největších vydavatelských domů v České republice. V současné době vydává tituly dále Nedělní Blesk, Blesk magazín plus TV, Blesk extra, Sport, Sport magazín, ABC, Reflex, Týdeník Televize, TV Revue a TV plus.
Ringier provozuje rovněž internetové verze svých titulů. V současné době se jedná o weby Blesk.cz, Reflex online, iABC a Televize online.
Radio Evropa 2
Evropa 2, charakterizovaná svým sloganem "MaXXimum Muziky", je moderní hudební rádio, které spoluvytváří životní styl současné mladé generace. Je známa díky svému nejlepšímu hudebnímu mixu, sepětí s domácí i světovou muzikou a showbusinessem a atraktivními soutěžemi. Oblíbenost Evropy 2 mezi posluchači stále stoupá - podle nejnovějších výsledků Evropu 2 poslouchá 932 000 lidí denně, týdně 1 706 000. Evropa 2 je stabilní jedničkou mezi posluchači ve věkové skupině 12-39 let.
Portál Centrum.cz
Centrum.cz (www.centrum.cz) je dynamicky rostoucí internetový portál, který je vůdcem trhu v oblasti poskytovaných služeb a využívání vlastních špičkových technologií. Podle času stráveného na stránkách je jedničkou mezi českými portály.
V roce 2004 vyhrál vyhledávač Centrum.cz (technologie Morfeo) 2 testy vyhledávačů.
Centrum.cz nabízí svým uživatelům vše, co mohou na internetu potřebovat, od pokročilého vyhledávání, bezpečného a kvalitního e-mailu, největšího chatu v ČR, možnosti vytváření vlastních webových prezentací až po velké množství aktuálních informací a služeb, jako jsou zpravodajství, finance, reality, auto, zábava, žena, slovníky atd.
Od září 2000 funguje slovenská verze portálu Centrum.sk.
Majiteli portálu Centrum.cz jsou Ondřej Tomek a Oldřich Bajer a společnosti Intel Capital a Baring Communications Equity.
ABC
Populární čtrnáctideník určený především zvídavým dětem a mládeži nabízející zajímavé informace ze světa techniky, počítačů, přírody a sportu. Jako oblíbená součást titulu rozmanité soutěže, hry, modely a vystřihovánky.
JCDecaux
Společnost JCDecaux působí na celosvětovém trhu outdoorové reklamy, denně oslovuje 150 milionů lidí na celém světě.
V České republice vzniklo uskupení pěti silných firem: JCDecaux – sekce Městský mobiliář/citylighty, CLV ČR – citylighty, Avenir a Europlakat – sekce Velkoplošná reklama, Rencar – sekce reklamní plochy Transport. Vytvořila se tak jedna z nejrozsáhlejších celoplošných sítí širokého portfolia reklamních nosičů od jednoho poskytovatele.
Posláním skupiny JCDecaux v ČR je nabízet nejširší portfolio ploch v oblasti venkovní reklamy, přinášet komplexní a propojenou nabídku pro realizaci reklamních kampaní s celoplošným zásahem cílových skupin klientů v Praze i celé ČR.
Našimi přednostmi jsou exkluzivita, kvalita ploch, profesionální servis, účinnost realizovaných kampaní. Jako přidanou hodnotu hledáme možnosti netradičního řešení reklamních kampaní.
Díky těmto skutečnostem je skupina JCDecaux lídrem oblasti out-of-home reklamy na českém trhu.